Antalyaspor’un tribün desteğini 50 yıldır arkasında hissettiği 07 Gençlik Taraftarlar Derneği Soğuksu Mahallesi Perşembe Pazarı yanında yeni hizmet binasının açılışını gerçekleştirecek. Çarşamba günü muhteşem bir buluşma ve tarihi güne tanıklık edecek olan açılışa Antalyasporlu futbolcular, kırmızı-beyazlı kulüp yöneticileri, Antalyaspor’un eski futbolcuları ve taraftarlar açılışa katılacak
Antalya ile omuz omuza
07 Gençlik Derneği Başkanı ve Tribün Lideri Gülhan Güneyli, “Takımımızın Süper Lig yolculuğunda tüm dernek üyelerimiz, tribünlerde yanımızda olan kırmızı-beyazlı gönüllüler ile birlikte şehrimize ve takımımıza yaraşır, yakışır bir şekilde yan yana yürümeyi görev bildik. Bu nedenle eski dernek lokamiz yıkılan stat yakınındaydı. Şimdi hem kulübümüze hem de Yeni Şehir stadına daha yakın olduk” dedi
İyi günde de kötü günde de
Gülhan Güneyli, “İyi bir dernek lokali oluşturduğumuza inanıyorum. Müthiş bir el birliği çalışması sonucunda bu güzel tesisimizi üyelerimizin hizmetine sunduk. Emeği geçen herkese yürekten teşekkür ediyorum. Antalyaspor gelecek sezon çok daha iyi yerlerde olacak lig de korkulan takım hüviyetini sürdürecektir. Takımımızın iyi ve kötü günde daima yanında olduk bundan sonra da bu sevdamız daha da çok artarak devam edecektir” diye konuştu
Haber Fotoğraf Umut Özen
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Mayıs 2016 - 12:39
07 Gençlik'ten modern çağdaş, muhteşem tesis
Antalya’nın en eski taraftar ve Antalyaspor gönüllülerinin bir arada bulunduğu 07 Gençlik Derneği Soğukspor Mahallesi Perşembe Pazarı yanında hizmete açmaya hazırlandığı modern, çağdaş ve adına yaraşır tesis Çarşamba günü düzenlenecek törenle açılıyor
GÜNDEM
08 Mayıs 2016 - 12:39
