1207 Antalyaspor, Play-Off yarı final maçında hakem kurbanı oldu. Yarı finalde eşleştiği rakibi Karabük Ovacıkspor ile Bursa’da karşı karşıya gelen siyah-kırmızı-beyazlılar, sahadan 2-1 mağlup ayrılarak 1. Lig rüyasını erteledi. Karabük Ovacıkspor’un gollerini Yeşim Bektaş ve Kübra Aydın, 1207 Antalyaspor’un golünü ise Berfin Çelik kaydetti. Maçın hakemi Şirin Burhan, verdiği kararlarla karşılaşmanın sonucunda etkili oldu.
Ofsayt golü
Maçın tamamında oyun üstünlüğünü elinde tutan 1207 Antalya Spor , özellikle ilk yarı Karabük Ovacıksporlu oyuncuların kale önünde topu elle kestiği pozisyonda ve Edanur’un ceza sahası içinde düşürülüşüne seyirci kalarak 1207 Antalyaspor’un penaltısını vermeyen hakem Şirin, ikinci yarı Karabük Ovacıkspor’un 85. Dakikada attığı ofsayt golünü de geçerli saydı.
Hakem katletti
Sportif Direktör Hüseyin Türk” Bugün bu sahada maçı oynatanlar ve oynatılmasına izin verenler kadın futbolunu bir cinayete kurban etmişlerdir. Bu konuda maç öncesi tepkimizi ifade ettik. Ancak aldığımız cevaplar komik ve düşündürücüydü. Maçın hakemi için söyleyeceğim en önemli şey, bazı hakemlerin insan sağlığı için ne kadar zararlı olduğudur” dedi
Alt yapı çalışmalarına devam
Türk, “Bunu burada daha iyi gördük. Bariz üç net penaltımızı vermeyen, tüm takdir haklarını rakibe veren kısacası sahada niyeti ile uyumlu bir hakem vardı.Hedefimize özellikle alt yapı çalışmalarımızla devam edeceğiz. Hiçbir zaman verdiğimiz sözlerimizin yalancısı olmayacağız” diye konuştu. Bu sonuçla 1207 Antalyaspor, sahadan 2-1 mağlup ayrıldı. Maç sonunda 1207 Antalyaspor oyuncuları hakem Şirin Burhan’ın etrafını sarıp uzun süre tepki gösterdi. Haber Merkezi
SPOR
Yayınlanma: 24 Nisan 2014 - 17:55
1207 Antalyaspor'u hakemler yaktı
Bursa’da hakem kıyımına uğrayan 1207 Antalyaspor, Karabük Ovacıkspor’a 2-1 yenilerek 1. Lig rüyasını erteledi
SPOR
24 Nisan 2014 - 17:55
