ANTALYA Büyükşehir Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü vektörle mücadele çalışmalarını yoğun bir şekilde sürdürüyor. Büyükşehir ekipleri, Antalya merkezinin yanı sıra 19 ilçede de gerçekleştirdiği çalışmalar ile larva ve uçkun oluşumuna neden olabilecek alanları düzenli olarak ilaçlıyor. Antalya Büyükşehir Belediyesi Çevre Koruma ve Kontrol Dairesi Başkanlığı Çevre Sağlığı Şube Müdürlüğü ekipleri, 1700 personelle, 19 ilçede vektörle mücadele çalışmalarını yıl boyunca kesintisiz olarak yürütüyor. Bilimsel yöntemlerle gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında, vektörlerin üreme alanları düzenli olarak ilaçlanıyor. Özellikle yaz aylarında artan sıcaklıklarla birlikte çalışmalar yoğunlaştırılırken, halk sağlığının korunması ve vatandaşların yaşam konforunun artırılması hedefleniyor. EKİPLER 19 İLÇEDE İLAÇLAMA YAPIYOR Antalya merkezin yanı sıra ilçelerde de dere yatakları, sulak alanlar, yağmur suyu kanalları, rögarlar, fosseptikler ve diğer riskli bölgelerde düzenli olarak ilaçlanıyor. Ekipler, Manavgat'ta yürüttüğü çalışmalar kapsamında Side Antik Kenti ve turizm alanlarında da ilaçlama gerçekleştiriyor.
DHA
DHA