Akdeniz'in güçlü yerel markası 1e1 ile Antalya Akvaryum'un ortaklaşa yapmış olduğu kampanya geçtiğimiz günlerde sona erdi.
7 Şubatta başlayan kampanyada 1e1 marketlerden 15 TL alışveriş yapan herkese Antalya Akvaryum’dan 2. bilet 1tl ye verildi.
Yaklaşık 1.5 ay süren kampanya 1e1 müşterileri tarafından yoğun ilgi gördü .En çok bilet satışı yapan 1e1 personelleri , akvaryum yöneticileri tarafından ödüllendirildi.
1. olan kasiyer yarım altın 2. ve 3. olan kasiyer de çeyrek altın kazandı.
1e1 ekibini misafir eden akvaryum yetkilileri ödül töreninden önce yarım saatlik kısa bir akvaryum gezintisi ile denizaltının büyüleyici atmosferini tüm ekibe yaşattılar.Akvaryum satış - pazarlama müdürü İsmail Arık gezinti esnasında denizaltı canlıları hakkında detaylı bilgiler verdi.
Yaklaşık 100 kişinin katılmış olduğu organizasyonda en çok satış yaparak 1. olan kasiyerin hediyesini 1e1 Market Genel Müdürü Altan Vural takdim etti.
Vural ; '' Akvaryum kampanyası , yerel markaların biraraya gelerek gerçekleştirmiş olduğu önemli bir kampanyadır.Böyle güzel bir kampanya ile yerel markanın gücü bir kez daha ortaya çıkmıştır.Emeği geçen herkese teşekkürlerimi iletiyorum '' dedi.
2. kasiyerin hediyesini Antalya Akvaryum Genel Müdürü Kemal Kumkumoğlu , 3. kasiyerin hediyesini 1e1 Market Reklam Pazarlama Müdürü Ayşegül Akkaya taktim etti.
Bunların yanında mağaza bazında en çok satışı yapan kasiyere ve her mağaza müdürüne 3 er adet akvaryum bileti hediye edildi.
MAGAZİN
Yayınlanma: 06 Nisan 2014 - 19:08
1e1 Personeline Akvaryumda Ödül Töreni
MAGAZİN
06 Nisan 2014 - 19:08
