Antalya Kültür Merkezi'nde (AKM) gerçekleşen, ADSO Orkestrası'nın da yer aldığı konseri şef Tolga Taviş yönetti. Özgecan-Olgu Kızılay çifti Eugene Ysaye'nin 'Amitie', Pablo de Sarasate'nin 'Navarra' adlı eserlerinden parçalar seslendirdi. Konser, izleyicilerce ayakta alkışlandı. Özgehan Kızılay, Dokuz Eylül Üniversitesi Konservatuarı'ndan mezun oldu. Bremen Uluslararası Gençlik Orkestrası ve Anadolu Gençlik Orkestrası'na katıldı, çeşitli ülkelerde konserler verdi. Konsertist diplomasına sahip olan Olgu Kızılay da yurtiçi ve yurt dışında konserler veriyor, Borusan Kültür Sanat Vakfı'nda görev yapıyor.
MAGAZİN
Yayınlanma: 30 Mart 2014 - 18:10
AKM keman sesiyle çınladı
Antalya Devlet Senfoni Orkestrası'nın (ADSO) konserler dizisi çerçevesinde keman sanatçıları Özgecan-Olgu Kızılay çifti bir konser verdi
MAGAZİN
30 Mart 2014 - 18:10
