Son yıllarda tasarımsal bir anlayışla park ve kent meydanlarını sanata dönüştüren Konyaaltı Belediyesi, Antalya’nın çokta bilinmeyen bir yönünü gün yüzüne çıkarıyor. Uzmanlar tarafından doğruluğu kesinleşen “alageyik”lerin dünyaya Antalya’dan yayıldığı bilgisi üzerine Konyaaltı Belediyesi, ‘alageyik’ objelerini kentin çeşitli noktalarına yerleştiriyor.
Caddelere alageyik
İlk ikisi Altınkum ve Gürsu Mahalleleri’ne yerleştirilen biblolar ile “alageyik”leri tanıtmak istediklerini dile getiren Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek, Kent Meydanı ve Öğretmenevleri Mahalleleri’ne de aynı şekilde “alageyik” figürlü biblolar yerleştireceklerini söyledi.
Haber Merkezi
MAGAZİN
Yayınlanma: 15 Nisan 2014 - 17:44
Alageyikler sanata dönüştürülüyor
“Kamusal Sanat” fikrini projeleriyle sokağa aktaran Konyaaltı Belediyesi, süslemeleriyle biblolara dönüşen trafoların ardından şimdide dünyaya Antalya’dan yayılan “alageyik”leri sanata dönüştürüyor.
MAGAZİN
15 Nisan 2014 - 17:44
