Alanyaspor Yönetim Kurulu, Belediye Başkanı Adem Murat Yücel'i makamında ziyaret etti. Kulüp Başkanı Hasan Çavuşoğlu ve bazı yönetim kurulu üyelerinin katıldığı ziyarette konuşan Kulüp Başkanı Çavuşoğlu, göreve gelen yeni belediye başkanı Yücel'e 'hayırlı olsun' ziyaretine geldiklerini söyledi.
Başarı diledi
Sporu siyasetten uzak tuttuklarını belirten Çavuşoğlu, "Alanyaspor'u siyaset üstü bir kurum gibi yönettik. Yeni başkanımız futbolu seviyor. Kestel Belediyespor'a da başkanlık yaptı. Altay maçı öncesi beni telefonla arayarak başarı diledi. Bugüne kadar ilk kez bir belediye başkanı beni arayarak maç öncesi başarı diledi. Kendisine yeni görevinde başarılar diliyoruz" dedi.
Sorunlar aşılacak
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Yücel ise "Alanyaspor benim için çok önemli. Kenti temsil eden kulübün her zaman yanında olacağım. Bu şehirde yaşayan hiç kimse 'Alanyaspor'dan bana ne?' diyemez. Alanyaspor'un güçlü bir yönetim kurulu var. İşbirliği içinde, koordineli şekilde çalışmaya hazırım. Bana proje getirin, ben de o projenin gerçekleşmesi için sizlere gerekli desteği vereyim. Gerek sabit gelir kaynakları, gerekse yardımlar konusunda birlikte çalışmaya hazırım" diye konuştu.
DHA
SPOR
Yayınlanma: 09 Nisan 2014 - 17:04
Alanyaspor'a tam destek
Belediye Başkanı Adem Murat Yücel, kendisini ziyaret eden Alanyaspor Yönetimi'ne açık çek verdi, "Bana proje getirin, ben de gerçekleşmesi için gerekli desteği vereyim" dedi
SPOR
09 Nisan 2014 - 17:04
