İl Milli Eğitim Müdürlüğü Başöğretmen Atatürk Toplantı Salonunda Yapıla Ödül Törenine İl ve İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü yöneticileri, Okul Müdürleri ile sporcu öğrenciler ve veliler katıldı.İl Milli Eğitim Müdürü Osman Nuri Gülay ödül töreninde yapmış olduğu konuşmasında “2014 – 2015 Eğitim Öğretim yılı ilimize hem akademik hem sportif ve kültürel alanlarda büyük başarılar getiren bir yıl oldu” dedi
Eğitim kalitesi için…
Gülay, “Yoğun bir eğitim çalışması içindeydik. Ama bu yorgunluğumuzu ve çalışmalarımızın karşılığını böyle başarılı öğrencileri ödüllendirdiğimiz ve tebrik ettiğimiz anlarda almaktayız. Yoğun göç alan bir ilde yaşamaktayız. Bu göç dalgasıyla beraber bizlerin çok daha fazla mesai yapması mevcut olan spor salonlarımızı okullarımızı öğretmenimizi aldığımız göç oranında artırmak, eğitim kalitesini üst seviyelere çıkarma gayretindeyiz” diye konuştu
Meyvelerini alıyoruz
Gülay, konuşmasını şöyle sürdürdü: Camiamız içindeki okul müdürü, öğretmen ve tüm personelimizle görevimizi en iyi şekilde yapmak durumundayız bu kapsamda uygulamaya geçirdiğimiz gençlerin “Zamanı Etkin ve Verimli Kullanma Projesiyle" ilimiz okullarındaki spor salonu, resim ve müzik atölyelerini, Z Kütüphaneleri ve dersliklerimizi öğrenci ve öğretmenlerimizin ihtiyaçlarını karşılayacak şekilde artırarak daha fazla öğrencimizin spor yapmasını, sosyal etkinliklerden faydalanmasını sağladık. Bu ödül töreni ilede çalışmalarımızın meyvelerini almaktayız. bu vesileyle Türkiye ve Dünya Şampiyonalarında derece alan öğrencilerimizi yetiştiren Okul Müdürleri, Beden Eğitimi Öğretmenleri ile emeği geçen herkese teşekkür ederim” dedi
Ödül töreni, İl Milli Eğitim Müdürümüz Osman Nuri Gülay’ın Okul Sporlarında Türkiye ve Dünya şampiyonalarında çeşitli branşlarda derece olan öğrencilere ödüllerini vermesi hatıra fotoğrafı çekilmesiyle son buldu.
Haber Umut ÖZEN
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Haziran 2015 - 13:57
Altın çocuklar ödüllendirildi
2014-2015 Eğitim Öğretim yılında Okul Sporlarında Türkiye ve Dünya şampiyonalarında çeşitli branşlarda derece olan öğrenciler İl Milli Eğitim Müdürümüz Osman Nuri Gülay tarafından ödüllendirildi
GÜNDEM
25 Haziran 2015 - 13:57
