Ampute Futbolu Süper Ligi'nde Antalya'yı temsil eden Antalya Engelliler Kulübü'nün Başkanı Seval Yasak, ligi ilk beş takım arasında bitirmek istediklerini söyledi
Türkiye Futbol Federasyonu'nun 'Türkiye Futbol Oynuyor' projesi kapsamında destek verdiği Bedensel Engelliler Spor Federasyonu tarafından düzenlenen Ampute Futbol 2014-2015 sezonu Pazar günü oynanacak maçlarla başlıyor. Yeni sezonda ligde 10 takım mücadele edecek. Ligde Antalya'yı temsil eden Antalya Engelliler de Ankara Genç Engelliler ile deplasmanda oynayacak. Antalya Engelliler takımı gerçekleştirdiği antrenmanlarla maç hazırlığını tamamladı.
Centilmenlik ön planda
Teknik Direktör Tahir Güven, takımın iyi bir hazırlık süreci geçirerek yeni sezona başlayacağını belirtti. Takımın ilk maçını deplasmanda oynayacağına dikkati çeken Güven, “İlk maçta hedefimiz puan ya ya puanlarla dönmek" dedi.Kulüp Başkanı Seval Yasak da Ampute Futbol Ligi'nde yeni sezonun centilmence oynanan müsabakalarla tamamlamasını istedi ve rakiplerine başarı diledi. Takımın 5 yılda yetiştirdiği 15 futbolcuyu farklı takımlara transfer ettiğini vurgulayan Yasak, “Bu sezon hedefimiz ligi ilk 5 takım arasında bitirmek" diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 10 Ekim 2014 - 12:39
Ampute puan peşinde
SPOR
10 Ekim 2014 - 12:39
