Antalya Sanatçılar Derneği (ANSAN) galerisinde ziyarete sunulan sergi, Erdoğant'ın doğa resim çalışmalarından oluşuyor. Ressam Erdoğant, yaptığı açıklamada, çocukluğundan bu yana yağlı boya resim çalışması yaptığını söyledi. Eserlerini evinde hazırladığını anlatan Erdoğant, "Ana teması doğa olan ilk kişisel sergimi açtım. Sergide tamamı bana ait 31 eser var" dedi. Serginin 27 Mart'a kadar açık kalacağını bildirildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 16 Mart 2014 - 16:53
Ana teması doğa sergisi
Ressam Yüksel Erdoğant'ın yağlı boya eserlerden oluşan resim sergisi, sanatseverlerin beğenisine sunuldu
GÜNDEM
16 Mart 2014 - 16:53
