Ankaralı ressamlar, Antalya Müzesi'ndeki sergide 40 adet yağlıboya, akrilik boya ve suluboya çalışması eserlerini beğeniye sundu. Antalyalı sanatçılarla, sanatseverle buluşup kaynaşan 19 konuk ressam, resim teknikleri konusunda da fikir alış verişinde bulundu. Konuk sanatçılar, Antalyalı sanatçıları Ankara'da sergi açmaya davet etti.
Dünya kültürleriyle kaynaşma
SAKÜDER Başkanı Ali Eser, "Cumhuriyetimizin başkenti Ankara'dan, turizmin başkenti Antalya'ya merhaba" dedi. Eser, "Sanata sahip çıkılmasının, dünya kültürlerinin ortak kaynaşma noktası olan medeniyete katkısı büyük olacaktır. DHA
MAGAZİN
Yayınlanma: 24 Nisan 2014 - 18:19
Ankaralı Ressamlardan davet
Merkezi Ankara olan Sanat ve Sanatçılar Topluluğu Kültür Derneği (SAKÜDER) üyesi ressamlar, Antalya'da 3'ncü resim sergisini açtı
MAGAZİN
24 Nisan 2014 - 18:19
