ANTALYA Tabip Odası Türk Halk Müziği Korosu, 'Solistler Geçidi ve Yaza Merhaba' konseriyle müzikseverleri türküye doyurdu. Atatürk Kültür Merkezi (AKM) Aspendos Salonu'nda gerçekleşen konserde şef Erhan Akın'ın yönetiminde birçok üyesi hekim olan koro sahne aldı. 'Yaza Merhaba' konserinde saz heyeti Mustafa Madak, Mahmut Usta, Prof. Dr. Murat Koçer, Dr. Serdar Çeliktaş, Dr. Arda Zeytünlü, Ali Eren Sevinç, Doğuhan Karasu, Tolga Yaşkaya, Arif Can Coşar, Mustafa Kemal Darıcı, Levent Şekerli'den oluştu. İLK TÜRKÜ AŞIK VEYSEL'İNDr. Emine Şehitli'nin sunumunu üstlendiği konserin ilk türküsü koronun seslendirdiği Aşık Veysel'e ait 'Dünya da Tükenmez Murat Varmış' adlı eser oldu. Nesimi Çimene ait 'Ilgıt Ilgıt Esen Seher Yelleri' adlı türküyle devam etti. İlk bölümde 'Dokunma Keyfime', 'İnsan Olmaya Geldim', 'Vardım Hint Eline', 'Feridem', 'Esti Seher Yeli', 'Merdo', 'Seni Seven de Sevmesini Bilmemiş', 'Antep'in Kalesine', 'Ladik Semahı' adlı türküler seslendirildi. ZİHİNLERDE YER EDEN ESERLER İkinci bölümde ise zihinlerden silinmeyen 'Köprüden Geçti Gelin', 'Kerkük'ün Zindanına Attılar Beni', 'Mahsuni'ye Özlem', 'Çay Başına Bostan Ektim', 'Ay Işığında', 'Menevşe Koymuşlar Gülün Adını', 'Bir İncecik Duman Tüter', 'Şu Silleden Gece Geçtim', 'Candan İleri', 'Bağışla Sevdiğim' adlı türkülerle neşeli, keyifli dakikalar yaşandı.ÇİÇEKLE TEŞEKKÜR EDİLDİ60 korist ile 11 saz heyetinin seslendirdiği birbirinden güzel türkülere doyamayan izleyici koro şefi Erhan Akın ile koro üyelerini ayakta alkışladı. Antalya Tabip Odası Başkanı Dr. Can Ertürk, konserin oluşmasına emekleri geçen koro şefi ve yöneticilerine çiçek sunup teşekkür etti.
DHA
DHA