Konyaaltı Boğaçay çıkışında yer alan otobüs durağı ve çöp bidonlarının konuşlandığı yerde yaşanan çelişkiye hiçbir birim tarafından müdahale edilmeden öylece duruyor. Şehiriçi ulaşım aksını kullanan ve şehir içi ulaşım ağını kullanmak için duraklarda bekleyen vatandaşlar çöpün içinde yer gösterildi.
Antalyalıya layık görülen
Çöp kokusu nedeniyle durakta beklemeyen vatandaşlar biraz daha ileride beklemek zorunda kalınca bu kez otobüsler vatandaşlar durakta beklemediği için durmadan geçtiğini bildirdi. Konyaaltı sakinleri konuyla ilgili Büyükşehir Belediyesinin bu konuda hiçbir şey yapmamasına tepki gösterirken ya durak yerinin ya da çöp bidonlarının bulunduğu ‘Cep’ yerlerinin değiştirilmesini beklediklerini söyledi. Vatandaşlar, “Dünya şehri Antalya burası olamaz. Bu nasıl bir anlayış. Antalyalılara gösterilen saygı bu kadar mı” diye tepkilerini de dile getirdiler
Haber Fotoğraf Musa Şimşek
GÜNDEM
Yayınlanma: 18 Mart 2014 - 17:55
Antalyalıya bunu yakıştırdılar
Büyükşehir Belediyesi UKOME ve Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Akaydın’ın şehir içi ulaşımına çağ atlattığını belirttiği hizmet her geçen gün dibe vuruyor
GÜNDEM
18 Mart 2014 - 17:55
