Süper Lig ekiplerinden Antalyaspor, Pazar günü oynayacağı Gençlerbirliği maçının hazırlıklarını sürdürdü. Kırmızı beyazlı takım, akşam saatlerinde Atilla Vehbi Konuk Tesisleri’nde gerçekleştirdiği antrenmana ısınma hareketleri ile başladı. Futbolcular daha sonra iki grup halinde taktiksel çalışma yaptı. Teknik direktör Tamer Tuna gözetimindeki antrenman dar alan turnuva maçı ile sona erdi. Turnuva maçının galibi ise yeşil yelekli takım oldu. Öte yandan Süper Lig’de 2020-2021 sezonunun ilk haftasında oynanacak Antalyaspor-Gençlerbirliği maçının hakemi belli oldu. Pazar günü 20.00’de başlayacak mücadeleyi Yasin Kol yönetecek. Kol’un yardımcılıklarını Mehmet Metin ve Samet Çiçek yapacak.
Haber Merkezi
SPOR
Yayınlanma: 09 Eylül 2020 - 17:37
Antalyaspor'da hazırlıklar sürüyor
SPOR
09 Eylül 2020 - 17:37
