Semazen gösterisi ve ney dinletisiyle başlayan iftar yemeğinde üyeler aileleri ile birlikte oruçlarını açtı. İftar yemeğinde bol bol sohbet etme fırsatı bulan ANTGİAD üyeleri ve aileleri, birlikte hoş vakit geçirdi. Katılımın yoğun olduğu iftar yemeği fasıl dinletisi ve çocuklara özel gösterilerle devam etti. ANTGİAD Başkanı Okan Keşci, gece boyunca davetlilerle yakından ilgilendi.
Yerel
Yayınlanma: 26 Haziran 2015 - 14:09
ANTGİAD'dan geleneksel iftar
Antalya Genç İşadamları Derneği (ANTGİAD) üyeleri, Hotel Su'da düzenlenen iftar yemeğinde bir araya geldi
Yerel
26 Haziran 2015 - 14:09



