Bülent Arınç sosyal medya hesabından "Bugün eşim ve benim koronavirüs şüphesiyle hastane ortamında yapılan tetkiklerimiz neticesinde test sonuçlarımızın pozitif olduğunu öğrendik. Sağlık durumumuz şu an hamdolsun iyidir" açıklamasını yaptı.
DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 10 Eylül 2020 - 14:51
Güncelleme: 10 Eylül 2020 - 14:54
Arınç ve eşi koronavirüse yakalandı
GÜNDEM
10 Eylül 2020 - 14:51
Güncelleme: 10 Eylül 2020 - 14:54
