Gazipaşa’da kuraklık yaşanan kırsal mahallelerde sondaj kuyuları açarak bir yandan vatandaşları içme suyuna kavuşturan Antalya Büyükşehri Belediyesi Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü, bir yandan da geride bıraktığımız yaz aylarında ilçe genelinde bulunan 6 ayrı su deposunda yaşanan kuraklığın önüne geçmek için ilçeye gönderdiği 15 Tonluk Temiz Su Arazözü ile hizmet verdi. Her su deposuna günde 2-3 kez sefer yapan Temiz Su Arazözü, yaz aylarında verdiği hizmeti su sorunu çözülene dek önümüzdeki süreçte de devam ettirecek. Umut ÖZEN
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Kasım 2016 - 15:59
ASAT'tan su depoları'na takviye
Antalya Büyükşehir Belediyesi Su ve Atık su İdaresi (ASAT) Genel Müdürlüğü tarafından Gazipaşa’ya gönderilen 15 ton kapasiteli Temiz Su Arazözü, yaz aylarında kuraklık yaşanan kırsal mahallelerde bulunan su depolarına temiz su takviyesi yaparak halkın mağduriyetini bir nebze de olsa önlemek için gece gündüz çalıştı
GÜNDEM
02 Kasım 2016 - 15:59
