Konyaaltı Yenimahalle 1810 sokak sakinleri seçimlerden önce verdikleri dilekçelerine karşılık sokaklarına hizmetin beklenildiği gibi gerçekleştirilmediğini iddia etti. Sokak sakinleri, “Yenimahalle’nin en berbat ve kötü yolu bu sokakta. Belediye yetkililerinin sokağın başına ve girişine uyguladıkları yama şeklinde ki çalışmanın ötesinde bir çalışma yapmamıştır. Oysa sokak sakinleri olarak bizler yolun tamamına hizmet verilmesini beklemekteyiz” şeklinde açıklamada bulundu
Görevlilerden yanlış adım
Yerel seçimler sonrasında Muhtarlığın da aynı ekibin kazandığını belirten sokak sakinleri, muhtar azalarından bir üyenin Belediye’nin yürüttüğü hizmetleri engelleme girişiminde bulunduğunu belirterek yolun tamamlanmasını istemediğini öne sürdü. Sokak sakinleri verdikleri dilekçe ile konunun muhataplarıyla yüz göz edilmeye çalışıldığını burada Belediye yetkili ve görevlilerin yanlış hareket ettiğini savundu. Yeni Mahalle 1810 nolu sokak sakinleri Belediye Başkanı Muhittin Böcek’in konuya el atmasını istediklerini ileri sürdüler
Haber Fotoğraf Kadir Tezcan
GÜNDEM
Yayınlanma: 23 Nisan 2014 - 18:30
Asfalt 1810 sokakta yılan hikayesine döndü
Konyaaltı Çakırlar bölgesi Yenimahalle sakinleri seçim öncesi dilekçe vermelerine rağmen 1810 nolu sokağın asfaltlanmadığını belediye görevlilerinin yol üzerin de yürüttüğü çalışmayı tam olarak yerine getirmediklerini iddia etti
GÜNDEM
23 Nisan 2014 - 18:30
