Programda, Ata’nın şehre gelişinin 84. yıldönümünü ‘Antalya’ ve ‘Atatürk’ adlı şiirler ve özlü sözler ile saygıyla andılar. ‘Hoş Gelişler Ola’ ve ‘Memleketim’ adlı şarkıları hep birlikte söyleyen İlkokul 2-C sınıfı öğrencileri, Atatürkçülüğün milli birlik, beraberlik ve bütünlük yolu olduğunu ve Atatürkçülüğün yurtta ve dünyada barış ilkesine bağlı olduğunu önemle vurguladılar. Atatürk’ün Antalya gelişinin 84. yıl dönümünü coşkuyla kutlayan öğrenciler, Ata’nın Türk halkına olan bağlılığını, memleketin her karış toprağına olan sevgisini ve özlemini hazırladıkları programla arkadaşlarına aktardı
GÜNDEM
Yayınlanma: 12 Mart 2014 - 17:11
Atatürk'ün gelişini kutladılar
Antalya Koleji İlkokul 2-C sınıfı öğrencileri, 6 Mart Atatürk’ün Antalya’ya gelişini düzenledikleri program ile kutladılar
GÜNDEM
12 Mart 2014 - 17:11
