01-02 Nisan tarihleri arasında başlayan Küçükler Kız ve Erkek Atletizm İl Birinciliği yarışmalarında 11 Okul kız takımı 8 Okul erkek takımı yaklaşık 300 sporcu katıldı. Birbirleriyle kıran kırana mücadele veren sporcular Uzun atlama, 1000 m Yüksek atlama, Kros koşusu kategorilerinde yarıştı.
Yetenekler keşfediliyor
Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü Okul sporlarının düzenlediği Kız ve Erkek Atletizm İl Birinciliği yarışmalarıyla gençleri spora teşvik etmenin yanında atletizm antrenörleri ve beden eğitimi öğretmenleriyle birlikte Atletizm branşında genç yeni yetenekleri keşfetme amacında olduklarını ifade eden Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Dr. Burhanetin Hacıcaferoğlu, son 10 yılda Atletizm spor dalında büyük bir ivme kazandığını söyledi
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2014 - 17:16
Atletler kürsüye çıktı
2013-2014 Okul sporları faaliyet programında yer alan Küçükler Kız ve Erkek Atletizm İl Birinciliği Antalya 100. Yıl Atletizm Spor Tesislerinde gerçekleşti. Düzenlenen ödül törenine, Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Dr. Burhanetin Hacıcaferoğlu, katıldı
SPOR
03 Nisan 2014 - 17:16
