Temeli 21 Şubat tarihinde atılan Antalya Ticaret ve Sanayi Odası tarafından Cengiz Toytunç Caddesi’ndeki eski Oda binasının yerine yapılacak Kültür ve Sanat Merkezi inşaatı hızla devam ediyor. Merkezin yapılacağı alan küçük, ama son derece anlamlı büyük bir yatırım olacak. Toplam 6 kattan oluşacak merkezde, 3 katı sergi, bir katı sanat ve kültür ünitesi, bir katı kütüphane ve arşiv şeklinde tasarlanacak. Binada 150 kişilik oditoryum, kafeterya ve hediyelik eşya dükkanları da yer alacak. Merkez, İstanbul’da Suna-İnan Kıraç Vakfı’na ait Pera Müzesi’yle koordineli hizmet verecek ve Pera Müzesi’nde açılan tüm sergilerin ikinci adresi Antalya olacak.
Kış aylarında da sanat
ATSO Başkanı Çetin Osman Budak, temel atma töreninde yaptığı konuşmada, “Bu yatırımla ilgili İnan Kıraç bey bize çok cesaret verdi. Yoksa burada bir iş merkezi, dershane veya bir otel de yapabilirdik. 40 bin üyesi olan ATSO’nun bir misyonu var. Bu misyon da Antalya’nın daha yaşanabilir daha yüksek seviyede gelir elde eden, sadece yaz aylarında turist ağırlayan değil kış aylarında da kültürüyle sanatıyla anılacak bir kent olmasıdır. Antalya çok hızlı büyüdü. Bu proje çevrede ciddi bir dönüşüm yaratacak. Burada yapılan çalışmalardan esnaf biraz zorlanacak ama bu bir dönüşüm sağlayacak. Mutlaka buradaki alışverişin şekli değişecek.” demişti. Haber-Fotoğraf: Musa ŞİMŞEK
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Nisan 2014 - 17:05
ATSO Kültür ve Sanat Merkezi yükseliyor
Temeli Şubat ayında atılan Antalya Ticaret ve Sanayi Odası’nın eski binasının bulunduğu alanda yapımı gerçekleştirilecek olan Kültür ve Sanat Merkezi inşattı hızla yükseliyor
GÜNDEM
25 Nisan 2014 - 17:05
