Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Niğde’de 3 güvenlik görevlisinin şehit olduğu saldırıyla ilgili “Sa Bakan Eroğlu, seçim çalışmaları kapsamında geldiği memleketi Afyonkarahisar’da, seçim otobüsü ile kent merkezinde mahalleleri dolaştı. Ardından Afyonkarahisar Belediyesi tarafından yaptırılan Hanımlar Lokalini ziyaret etti. Ziyaretin ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Bakan Eroğlu bir gazetecinin, ‘Niğde’de gerçekleştirilen ve 2’si asker 1’i polis olmak üzere 3 kişinin şehit olduğu olayın ardından İçişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamada, Suriye’nin parmağı olabilir yönündeki açıklamalarını’ hatırlatması üzerine şunları söyledi: “Gerçekten çok üzüntü duyduğumuz bir hadise. Ölen kardeşlerimize Cenab-ı Allah’tan rahmet niyaz ediyorum. Tabii yakınlarına da başsağlığı bütün milletimizin başı sağolsun. Tabii işte görüyorsunuz Türkiye büyük adımlar atmaya başladıkça önünü kesmek için herkes her tülü hile ve komploları maalesef düzenliyorlar. Seçimden önce bunlar yapılıyor. Bunlar gerçekten üzüntü verici. Tabii hakikaten Suriye’nin parmağı varsa bu Esad’ın ne kadar korkunç bir gaflet içerisinde açıkça belirten bir husus. Bu hadiseyi herkim yapmışsa bunu lanetliyoruz. Bunları yapanlar asla cezasız kalmayacak. Bakın sa Bakan Eroğlu, buranın ardından seçim gezisine Erkmen beldesi ile devam etti.
SİYASET
Yayınlanma: 20 Mart 2014 - 19:55
BAKAN EROĞLU NİĞDE'DEKİ SALDIRIYI KINADI
Orman ve Su İşleri Bakanı Veysel Eroğlu, Niğde’de 3 güvenlik görevlisinin şehit olduğu saldırıyla ilgili “Sabrediyoruz, sabrı...
SİYASET
20 Mart 2014 - 19:55
İlginizi Çekebilir
