Finike'de pazarcılık yapan İsmail Tan, bugün öğlen saatlerinde evinde içki içtiği sırada hava almak için balkonuna çıktı. Bir süre balkonda oturan İsmail Tan, daha sonra elindeki içki şişesini kırarak kendisine zarar vermeye başladı. Bu sırada dengesini kaybeden Tan, balkondan düştü.
Kayalık alana düştü
Evinin önündeki kayalık alana düşen Tan, ağır yaralandı. Görenlerin haber vermesi gelen sağlık ekiplerinin müdahale ettiği İsmail Tan, ambulansla Finike Devlet Hastanesi'ne götürüldü. Yapılan müdahalelere rağmen İsmail Tan yaşamını yitirdi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 01 Nisan 2014 - 18:07
Balkondan düşerek yaşamını yitirdi
Finike'de 45 yaşındaki İsmail Tan, oturduğu 2 katlı evin balkonundan düşerek yaşamını yitirdi
GÜNDEM
01 Nisan 2014 - 18:07
