Beyaz Saray'dan yapılan açıklamada, Obama'nın 14-22 Kasım'da Türkiye, Filipinler ve Malezya'yı kapsayan ziyaretler gerçekleştireceği bildirildi.
Açıklamada, "Başkan Obama, Türkiye'de güçlü, sürdürülebilir ve dengeli küresel ekonomik büyümeyi sağlayacak uluslararası çabaları teşvik edeceği G20 Liderler Zirvesi'ne katılacak" ifadesi kullanıldı.
Obama'nın, Filipinler'de, Asya Pasifik Ekonomik İşbirliği Zirvesi'ne katılacağı, Malezya'da ise ABD-ASEAN Zirvesi ile Doğu Asya Zirvesi'nde yer alacağı belirtildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 27 Ekim 2015 - 09:33
Barack Obama G20 için Antalya'ya geliyor
ABD Başkanı Barack Obama, Antalya'da yapılacak G20 zirvesine katılmak üzere Türkiye'ye gelecek.
GÜNDEM
27 Ekim 2015 - 09:33
