AK Parti Manavgat Belediye Başkan adayı Recep Barut, 15 Mart Cumartesi Günü Antalya’da yapılan ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’ın konuşma yaptığı mitinge büyük bir katılım gösteren Manavgatlılara teşekkür etti. AK Parti Antalya İl Başkanlığı’nın düzenlediği mitingde alanın vatandaşları almadığını vurgulayan Recep Barut, “Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan’ın konuşma yaptığı mitinge vatandaşlarımız büyük ilgi gösterdi. Manavgat’tan miting için oluşturduğumuz konvoyda 2 binden fazla araç yer aldı” diye konuştu. Barut, Manavgatlılara hem konvoya hem de mitinge gösterdikleri büyük ilgiden dolayı teşekkür etti.
SİYASET
Yayınlanma: 17 Mart 2014 - 18:53
Barut'tan miting teşekkürü
SİYASET
17 Mart 2014 - 18:53
İlginizi Çekebilir
