Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürü Süleyman Yıldız, Antalya Gençlik Hizmetleri Atletizm Temsilciliği tarafından düzenlenen Batı Antalya kros yarışmalarında Finikeli sporcuların ilçeyi başarıyla temsil ederek 2 yaş grubunda birincilik, ikincilik ve üçüncülük elde ettiklerini kaydetti. Yıldız, ayrıca Arif Ortaokulu'ndan 6, İmam Hatip Ortaokulu'ndan 2, İsmail Erol Ortaokulu'ndan 3 olmak üzere toplam 11 sporcunun Antalya merkezde yapılacak il kros takımı seçmelerine katılmaya hak kazandığını söyledi. Başarılı sporcuları eşofman takımıyla ödüllendirdiklerini belirten Yıldız, "Çocuklarımıza fırsat verilirse neler başarabileceklerini gösterdiler" dedi.
MAGAZİN
Yayınlanma: 30 Mart 2014 - 18:14
Başarılı sporcular ödüllendirildi
Finike Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdürlüğü, Batı Antalya kros yarışmalarında dereceye giren öğrencileri eşofman takımıyla ödüllendirdi
MAGAZİN
30 Mart 2014 - 18:14
