Şampiyonanın ilk 2 gününe Otisium Otizm Yaşam Spor Kulübü'nün sporcuları damgasını vurdu. Otistik sporcu Eren Öztürk, atletizm 100 metrede ve gülle atma branşında bölge şampiyonu olarak 2 altın madalyanın sahibi oldu. Kaan Güneş ise ilk defa katıldığı şampiyonada 200 metre koşu ve uzun atlamada birinci olarak 2 altın madalya kazandı. Spor kulübünün kurucu müdürü İbrahim Acar, Alanya'ya 4 altın madalyayla dönen sporcularını kutlayarak, Türkiye şampiyonasına odaklandıklarını söyledi.
SPOR
Yayınlanma: 03 Nisan 2014 - 17:12
Başarının adı Otisium
Türkiye Özel Sporcular Spor Federasyonu'nun düzenlediği 2'nci Bölge (Akdeniz ve Karadeniz) Atletizm Şampiyonası, 63 spor kulübünün katılımıyla Antalya'da yapıldı.
SPOR
03 Nisan 2014 - 17:12
