30 Mart Mahalli İdare Seçimleri’yle yeniden göreve seçilen Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek’e ilk resmi ziyaret İbrahim Keklik’ten geldi. Konyaaltı İlçe Kaymakamı İbrahim Keklik, İlçe Jandarma Komutanı Fatih Solak, İlçe Emniyet Müdür Vekili Bekir Kuşaksız ve Kaymakamlık birim müdürleriyle birlikte Başkan Böcek’i makamında ziyaret etti.
Hizmet ve projeler
Başkan Muhittin Böcek’e görevinde başarı dileklerinde bulunan Kaymakam Keklik, ilçenin sorunlarının çözümünde işbirliği ve istişarenin önemine vurgu yaptı. İbrahim Keklik, “İnşallah el birliğiyle ilçemizin gelişmesi adına güzel hizmetler ve projeler üretiriz. Yapılan güzel hizmetler, ilçemizin kalkınmasına ve gelişmesine katkı sağlar.”dedi.
El ele vereceğiz
Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek ise nazik ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Hemşehrilerimize hizmet noktasında başta Kaymakamlık olmak üzere, ilçemizdeki tüm kurum ve kuruluşlarla her zaman istişare halinde çalıştık. Yeni dönemde de bu anlayışla çalışmalarımızı sürdüreceğiz. “ diye konuştu.
MAGAZİN
Yayınlanma: 11 Nisan 2014 - 17:32
Başkan Böcek'e ilk resmi ziyaret
Konyaaltı İlçe Kaymakamı İbrahim Keklik, birim müdürleriyle birlikte Konyaaltı Belediye Başkanı Muhittin Böcek’i ziyaret etti
MAGAZİN
11 Nisan 2014 - 17:32
