Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, Bayanlar Süper Lig'de Play-off final karşılaşmalarını oynayan sporcularla sabah kahvaltısında biraraya geldi. Bugün saat 17.00'de Antalya'da oynanacak Yenimahalle Belediyespor karşılaşması öncesinde moral kahvaltısında sporcularla biraraya gelen Muratpaşa Belediye Başkanı Ümit Uysal, şampiyonluk kupasını kazanmalarını istedi.
İstikrarlı spor yönetimi
Sporda başarı ve istikrarın oldukça önemli olduğunu söyleyen Başkan Uysal, “Kulübümüz kongreden sonra bambaşka bir kimliğe bürünecek. İstikrarlı spor yönetimiyle başarı belirli noktalara taşınır. İnsan merkezli sistematik daha gelişmiş bir yönetim oluşturacağız. Spora destek verecek kişilerden bir yönetim oluşturacağız. Kulübümüzü Dünya standartlarında yönetmek istiyoruz" dedi. DHA
SPOR
Yayınlanma: 25 Nisan 2014 - 16:51
Bayan hentbolcuları ziyaret etti
Muratpaşa Belediye Başkanı sporcularla kahvaltıda bir araya geldi
SPOR
25 Nisan 2014 - 16:51
