Antalya Cam piramitte gerçekleştirilen satranç turnuvası 8-14 yaş grubu 14 kategoride 7 tur İsviçre sisteminde oynadı. İlk 3 giren sporcuların kupa ve madalyalarını Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Doç. Dr. Burhanettin Hacıcaferoğlu ve Satranç Federasyonu Yönetim Kurulu üyesi İbrahim Şencan verdi. Ayrıca turnuvada dereceye giren sporculara Lunapark ve Sirk bileti, Göz sağlığı taraması, Yabancı Dil eğitim kursu hediye edildi.
Başarılı oldular
Turnuva düzenlenen ödül töreninin ardından toplu resim çekiminin ardından sona erdi.
23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde düzenlenen Satranç turnuvasında çocukların önemli dereceler almasının kendisini oldukça mutlu ettiğini belirten Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Doç.Dr.Burhanettin Hacıcaferoğlu, “Son yıllarda Satranç sporu adından sıkça söz ettiren bir marka sporu haline geldi, sporda yaşanan bu durum beni oldukça mutlu ediyor” dedi. Haber Merkezi
SPOR
Yayınlanma: 24 Nisan 2014 - 17:59
Bayrama Yakışır Rekor Katılım
23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı etkinlikleri çerçevesinde Antalya Büyükşehir Belediyesi ve Antalya Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü tarafından düzenlenen 23 Nisan Ulusal Egemenlik Çocuk Bayramı Satranç turnuvası 1200 sporcunun katılımıyla gerçekleşti
SPOR
24 Nisan 2014 - 17:59
