Dernek binasında gerçekleştirilen genel kurulda derneğin kurucu başkanı Beyhan Mekteplioğlu üyelerin vermiş olduğu destek ile başkan seçildi. Dernek Başkanı Mekteplioğlu yaptığı açıklamada:” kendilerinin yardıma ihtiyacı olan insanlara, yaşlılara ve özelliklere engellilere destek olmak ve onların sorunlarına çözüm üretmek amacıyla bir araya geldiklerini hatırlatarak,kuruluş amacı olan engellilerle sosyal sosyal tesis projesinin adımlarını ilçede bulunan medya kuruluşları ile atmak istediklerini söyleyerek derneğe şimdiye kadar destek veren herkese teşekkür etti Haber Merkezi
GÜNDEM
Yayınlanma: 08 Nisan 2014 - 17:46
Beyaz Lale Mekteplioğlu ile devam
Manavgat’ta hayırsever kadınlar tarafından kurulan Beyaz Lale Engelliler Yaşlılar ve İhtiyaç Sahipleri Derneği ilk genel kurulunu gerçekleştirdi
GÜNDEM
08 Nisan 2014 - 17:46
