Hz. Muhammed adına düzenlenen 'O'nu arıyoruz O'nu yaşıyoruz' etkinliği, Cam Piramit'te gerçekleşti. Salon dolup taştı, yüzlerce kişi de dışarıda kaldı. Program, Hafız Süleyman Aykut'un Kuranı Kerim'den ayetler okumasıyla başladı, tasavvuf müziğiyle devam etti. Sanatçı Fatih Koca, dini şarkılar seslendirdi. Hatipoğlu'nun konuşması sırasında yaşanan izdiham yüzünden salonda bayılanlar oldu.
Gönüllerin sultanı
Büyükşehir belediye Başkanı Menderes Türel, Genel Sekreter Yardımcısı İbrahim Evrim, bazı bürokratlar, Ak Parti İl Başkanı Mustafa Köse'nin de katıldığı 'Kutlu Doğum Haftası' programında Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu, Hz. Muhammed'in örnek hayatından kesitler anlattı, "İnsanlık tarihinin en büyük inkılâpçısı" dedi. Sohbet havasında gerçekleşen programda Hatipoğlu, birlik, beraberlik ve barış mesajları da verdi.
Rabbimizin en büyük hediyesi
Hz. Muhammed'in gönüllerin sultanı olduğunu kaydeden Hatipoğlu, "Hayatımda örnek aldığım, baş tacı ettiğim, önder kabul ettiğim, arkasında saniye düşünmeden ölüme gideceğim tek insan peygamberimizdir. Eğer bu noktada bir endişemiz ve eksikliğimiz varsa, imanda problemimiz var demektir. Allah'ın yeryüzüne en büyük lütfü ne güneş, ne ay, ne de başka bir şeydir. En büyük lütuf Hz. Muhammed'dir. O'nu sevda üstü sevdayla sevmek gerekiyor. O'nu sevmemek, O'na hayran olmamak mümkün mü? Rabbimizin dünyaya en büyük hediyesi Hz. Muhammed'tir” dedi
İzleyicilerden karanfil yağmuru
"24 saatin 1 saatini Allah'a ayırıp, namaz kılın" önerisinde bulununca izleyicilerin karanfil yağmuruna tutulan Hatipoğlu, tokalaşmak, elini tutmak, öpmek isteyenlerin akınına uğradı. Sahneye çıkan Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel ise "Hocamızı Antalya'da ağırlamaktan, güzel sözlerini dinlemekten huzur bulduk, mutluluk duyduk" dedi, teşekkür plaketi ve çiçek sundu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 29 Nisan 2014 - 16:20
Birlik ve beraberlik mesajı verdi
Antalya Büyükşehir Belediyesi, 'Kutlu Doğum Haftası' etkinlikleri kapsamında Prof. Dr. Nihat Hatipoğlu'nu Antalyalılarla buluşturdu
GÜNDEM
29 Nisan 2014 - 16:20
