Büyükşehir Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri, bu yıl serasında ürettiği mevsimlik çiçeklerin dikimine başladı. Yazlık 4 milyon çiçek dikimi başlatan ekipler, şehri rengarenk bir görünüme kazandırmak için aralıksız çalışıyor. Yetkililer; Petunya, Horoz ibiği, Vinica, Tagetes, Ateş çiçeği, Vapur dumanı ve Kedi tırnağı gibi 4 milyon yazlık çiçeğin tohum atımı yapıldığını belirtip “Her yıl olduğu gibi bu yaz da Antalya sokakları renkli bir görünüme kavuşacak. Görsel şölen yaşatacağız” diye konuştular.
Haber Berrin Türel
GÜNDEM
Yayınlanma: 09 Mayıs 2016 - 12:34
Büyükşehir'den 4 milyon yazlık çiçek
Antalya Büyükşehir Belediyesi, havaların da ısınmasıyla birlikte, yazlık çiçek dikim çalışmalarına hız verdi. Şehrin dört bir tarafına dikilen yazlık çiçeklerle, bulvar, cadde, park ve mesire alanları daha renkli bir görünüm kazanıyor
GÜNDEM
09 Mayıs 2016 - 12:34
