Zabıta Dairesi Başkanı Muharrem Kavurkacı, görevleri sırasında hırsızlık gibi asayiş olaylarına duyarsız kalmayan ve emniyet güçlerine yardımcı olan 11 güvenlik görevlisine başarı belgelerini sundu. Kavurgacı, güvenlik görevlilerin nöbetleri sırasında belediyenin birimlerini korumanın yanında asayiş olaylarına karşısında dikkatli davrandıklarını ve emniyet güçlerine yardımcı olduklarını söyledi. Muharrem Kavurkacı, güvenlik görevlilerine gösterdikleri hassasiyet için teşekkür etti
GÜNDEM
Yayınlanma: 25 Mart 2015 - 14:41
Büyükşehir güvenlikçilerine başarı belgesi
Büyükşehir Belediyesi Zabıta Dairesi Başkanı Muharrem Kavurkacı, belediyenin hizmet noktalarında görev yapan güvenlik görevlilerine asayiş olaylarına gösterdikleri duyarlılıktan dolayı başarı belgesi verdi.
GÜNDEM
25 Mart 2015 - 14:41
