Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından 2014 yaz sezonunda yeniden düzenlenen Konyaaltı Plajı'na, gelenlerin kullanması için 7 bin şezlong, 3 bin 500 şemsiye ve sehpa konuldu. Geçen yıl ücretsiz verilen bu hizmette bu yıl değişikliğe gidildi. Belediye, ücretsiz güneş şemsiyelerini kaldırarak yerlerine plaj şeridine sabitlenen brandalar gerdi. Belediyenin bu değişikliğe, ücretsiz kullanıma sunulan şezlong ve şemsiyelerin çalınması ve kaybolması nedeniyle gittiği kaydedildi.
Yaz sezonu için hazırlıkların devam ettiği sahilde yeni duş bölümleri ve soyunma kabinleri de inşa edildi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 12 Haziran 2015 - 10:57
Çalınan şemsiyelerin yerini branda aldı
Antalya Büyükşehir Belediyesi tarafından 2014 yaz sezonunda tamamı ücretsiz olarak halka açılan Konyaaltı Plaj şeridinde değişik göze çarpıyor.
GÜNDEM
12 Haziran 2015 - 10:57
