Finike'de 25 yıl belediye başkanlığı yapan Ak Parti Belediye Başkan adayı Nail Dülgeroğlu seçim sürecini ve sonuçlarını değerlendirdi. Yerel seçimlerin genel seçim havasına sokulmasının seçimi kaybetmesinde etkili olduğunu savunan Dülgeroğlu, "Ak Parti'nin kaybetmesi için bir mücadele verildi. CHP seçmeninin neredeyse yüzde 50'si iktidara karşı MHP adayını destekledi. Büyükşehir'de CHP'ye oy veren seçmenin büyük çoğunluğu ilçede de MHP'ye oy verdi" dedi.
Bizimde hatalarımız olmuştur mutlaka
İktidar partisine olan tavrın yanı sıra çeşitli nedenlerle yapılamayan bazı hizmetlerden dolayı da kendisine antipati duyulduğunu, bunun da seçim sonuçlarını etkilediğini savunan Dülgeroğlu, şöyle dedi:"25 yıllık sürede muhakkak bizim de hatalarımız olmuştur. Bu insanlarda antipati yaratmıştır. Finike'nin genelini ilgilendiren önemli hizmetlerde, sınırlarımızın ve bütçemizin dar olması, ayrıca her beldenin kendi belediye başkanı vardı. Ortak alınması gereken kararlarda mutabakat sağlanması gerekiyordu. Çok önemsediğimiz, hatta öncülük ettiğimiz halde bazı hizmetler hayata geçirilmedi. Seçim çalışmalarında bunların sorumlusu olarak gösterildim. Toplumda ben yapmamışım algısı yaratıldı."
Verdiğim hizmetlerden gurur duyuyorum
Görev yaptıkları süre boyunca ilçede verilen hizmetleri en doğru şekilde yapmaya özen gösterdiklerini ve ilçe insanının en iyisine layık olduğu anlayışıyla çalıştıklarını anlatan Dülgeroğlu, "25 yıldır ilçem adına verdiğim hizmetlerden gurur duyuyorum ve hiçbir zaman küçümsemedim. İlçede huzurun bozulmaması ve kazanan arkadaşlarımızın iyi işler yapmalarını temenni ediyoruz. Finike'yi çok seviyoruz ilçenin geri kalması elbette bizi üzer. Kazanan arkadaşlarımızın yolları açık olsun. İlçemize iyi hizmetler yapsınlar biz de takdir edelim" dedi.
Gönül dostlarıma teşekkür ediyorum
Kendisini destekleyen herkese teşekkür ettiğini kaydeden Dülgeroğlu, "Seçimi kaybettik diye üzülmesinler. Ben demokrasiye inanan bir insanım. Oy vermeyen tüm arkadaşlarımızın fikrine de saygı duyuyorum. MHP adayı 5 yıldır, CHP adayı yaklaşık 1 yıldır seçime yönelik çalışıyordu. Biz, 2,5 ay önce seçim çalışmaları için sahaya çıktık. Bu kadar kısa sürede, sahsıma ve belediye hizmetlerine yönelik anlatılan olumsuzları 27 bin evi dolaşarak anlatmam zordu. Hakketmediğim anti propagandaya cevap verme fırsatımız olmadı" diye konuştu. DHA
GÜNDEM
Yayınlanma: 02 Nisan 2014 - 18:52
CHP seçmeni MHP'ye oy verdi kaybettim
Finike'de seçim yarışını kaybeden çeyrek asırlık Belediye Başkanı Ak Parti'li Nail Dülgeroğlu, "CHP seçmeninin neredeyse yüzde 50'si iktidara karşı MHP adayını destekledi. Büyükşehir'de CHP'ye oy veren seçmenin büyük çoğunluğu ilçede de MHP'ye oy verdi" dedi
GÜNDEM
02 Nisan 2014 - 18:52
