Kalan maçların final niteliğinde olduğunu, ancak en önemlisinin deplasmanda oynadıkları Altay maçı olduğunu belirten Altıparmak, "Özellikle düşmemeye oynayan takımlarla oynadığımız maçlar gerçekten kıran kırana geçiyor. Oyuna çok iyi başladık. İlk 15 dakikalık bölümde 4-5 farklı öne geçebilecek pozisyonları bulduk ama golü atamadık. Bu nedenle rakibimizin direnci arttı. Aynı zamanda sert futbol oynayarak bizi yıldırdılar. Rakibimizin bu oyununa ilk 15 dakikadan sonra karşılık veremedik. Buna rağmen ilk yarı tamamen bizim üstünlüğümüzde geçti. Pozisyonlar bizimdi. Rakibin hemen hemen hiç pozisyonu yoktu" dedi.
Oyuncularım kaldıramadı
Maçın 2'nci yarısında özellikle ilk 5 dakikada gol arayan takımın Alanyaspor olduğunu dile getiren Altıparmak, "Bize göre verilmeyen net bir penaltımız vardı. Tamamen iletişim hatasından yediğimiz gol ise bütün oyun düzenimizi bozdu. Ne yazık ki bu kadar tecrübeli oyuncularım bu golü bir türlü kaldıramadı. Penaltıdan yediğimiz 2'nci golden sonra çok fazla yapacak bir şeyimiz yoktu. Bu maçtan alacağımız çok büyük dersler var. Futbolun içinde bunlar var. Biz sadece bir maç kaybettik. Kalan 5 haftada ne olacağı hiç belli olmaz. Bir an önce Ankaragücü maçı hazırlıklarına başlayacağız" diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 07 Nisan 2014 - 13:04
Daha çok isteyen kazandı
Alanyaspor Teknik Direktörü Mehmet Altıparmak, 2-0 yenildikleri Altay maçını daha çok isteyen takımın kazandığını söyledi
SPOR
07 Nisan 2014 - 13:04
