14 Mart Tıp Bayramı'nı kutlayan sağlık çalışanları, sağlık alanındaki uygulamaları protesto etmek amacıyla iş bıraktı. Antalya'da Eğitim Araştırma Hastanesi önünde bir araya gelen sağlık çalışanları, tepkilerini dile getirmek amacıyla basın açıklaması yaptı.
Hasta yakınlarına dağıtıldı
Antalya Tabip Odası tarafından düzenlenen ve Antalya Aile Hekimleri Derneği'nin de katıldığı basın açıklamasında sağlık çalışanları lokma tatlısı hazırladı. Son 12 yılda sağlık alanındaki uygulamalarla Türk tıbbının öldürüldüğünü ifade eden hekimler, yaptırdıkları lokmaları hasta yakınlarına dağıttı.
GÜNDEM
Yayınlanma: 14 Mart 2014 - 17:39
Doktorlar lokma döküp dağıttı
14 Mart Tıp Bayramı'nda hükümetin sağlık uygulamalarını protesto etmek amacıyla iş bırakma eylemi yapan doktorlar, 'Türk tıbbı sorunların içinde boğulmuştur' diyerek, lokma döküp dağıttı.
GÜNDEM
14 Mart 2014 - 17:39
