Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç’in de katıldığı yürüyüş Asırlık çam ağaçlarının bulunduğu Döşemealtı Mesire Alanı’nda yapıldı. Aralarında çok sayıda sağlık personeli ve vatandaşın da bulunduğu yürüyüş renkli görüntülerin yaşanmasına da neden oldu.
Başta Antalya olmak üzere çeşitli bölgelerden piknik yapmak üzere Döşemealtı Mesire Alanı’na gelen binlerce vatandaş bir yandan mangalını yakarken diğer yandan da yürüyüşe destek verdiler.
Organizasyonlar devam edecek
Alkış ve sloganlar eşliğinde yaklaşık 2 km’lik parkuru tamamlayan Belediye Başkanı Turgay Genç ve Döşemealtı Sağlık Grup Başkanı Dr. Birgül Yılmaz vatandaşları da selamladılar.
Başkan Genç’den tam destek. Döşemealtı Mesire alanında ki yürüyüş yaklaşık 1 saat sürdü. Son derece güzel bir organizasyon olduğunu bildiren Başkan Genç, “İlçemiz de bu tür sosyal, kültürel ve sportif etkinliklere daha fazla ağırlık vermek ve toplumsal işbirliğimizi arttırmak öncelikli hedeflerimiz arasında olacaktır” dedi. Haber Merkezi
SAĞLIK
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 16:46
Döşemealtı sağlık için yürüdü
Sağlık Bakanlığı tarafından yürütülen “Türkiye Sağlıklı Beslenme ve Hareketli Hayat Programı” kapsamında gerçekleştirilen ‘Belediyelerimiz ile Yürüyoruz’ projesinin bir ayağı da Döşemealtı İlçesi’nde yapıldı
SAĞLIK
28 Nisan 2014 - 16:46
