Yolcular tarafından büyük ilgi uyandıran bu anlamlı eyleme, misafirlerini karşılamak için havaalanında bulunan çok sayıda vatandaş da destek verdi. Eylemlerinin kamuoyu tarafından da sahiplenilip kabul göreceği konusunda emin olduklarını ifade eden dernek Konyaaltı Gençlik Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Alper Alveroğlu, “Bizler Antalya’mızı, yaşadığımız bu özel şehri çok seviyoruz. Doğasıyla, havasıyla, toprağıyla gelecek nesillere emanet edindiğimiz şehrimizi ziyaret eden yerli ve yabancı turistleri Antalya’mıza ayak bastıkları ilk yerde, Atatürk Havaalanı’nda karşılayarak, bu anlamda bir farkındalık oluşturmak istedik” dedi
Dernek Yönetim Kurulu Üyesi Alihan Kansu ve Ahmet Taşdemir ise,“ Türkçe, İngilizce, Almanca, Rusça ve Flemenkçe olarak hazırladığımız dövizlerimiz ile tüm ziyaretçilerimize bu anlamdaki hassasiyetimizi aktarmak istiyoruz ve bunu yaparken de tüm Antalya halkımızı bu duyarlılığa ortak olmaya davet ediyoruz” şeklinde konuştu. Yaklaşık 1 saat süren eylem de gençler, “Dumansız Hava Sahası Antalya” mesajlarını yineleyerek havaalanından ayrıldılar. Haber-Fotoğraf: Umut ÖZEN
GÜNDEM
Yayınlanma: 13 Ekim 2014 - 11:49
Dumansız Hava Sahası Antalya
Konyaaltı Gençlik Derneği, yine çok farklı bir eylem ile sesini duyurdu. Antalya Atatürk Havaalanı Dış ve İç hatlarda hazırladıkları sigara karşıtı dövizlerle yerli ve yabancı turistleri karşılayan KONGED üyeleri, kente ayak basan tüm ziyaretçilere “Dumansız Hava Sahası Antalya” mesajını iletti
GÜNDEM
13 Ekim 2014 - 11:49
