Dilenciler her yerde. Antalya şehir merkezinde cadde, bulvar ve üst geçitleri kendilerine mesken tuttular. Aspendos ve Termessos Bulvarı’nda faaliyet gösteren ticari işletmelerin kapılarını çalan dilenciler esnafı ve müşterilerini canından bezdirdi. İşyerlerinde müşterilerle i ilgilenirken dilencileri de takip etmekte güçlük çektiklerini belirten esnaf, “Belediye zabıta ekiplerinin bölgemizdeki dilencileri toplayarak uzaklaştırmalarını istiyoruz. Duygu sömürü yaparak yiyecek ve para talep edenler ilgili birimler tarafından tespit edilerek sorunları bu yollarla çözülmeli” dedi.
Antalya’ya yakışmıyor
Esnaf, “Sabah işyerlerimizi açtığımızda daha henüz siftah yapmadan kapı önünde dilencilerle karşılaşıyoruz. Sakat ve çok düşkün numarası yapan dilenciler, her yıl milyonlarca yerli ve yabancı tatilcilere ev sahipliği yapan turizmin başkenti Antalya’mıza yakışmamaktadır. Aralarında gerçekten yardıma muhtaç olanlar da var, insani görevimizi yerine getirerek yardımlarda bulunuyoruz. Ancak çözüm yolu hem yanlış hem de market önleri değil” diye konuştu. Haber-Fotoğraf: Kadir TEZCAN
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 16:23
Duygu sömürüsü yapanlar marketlerin önüne dadandı
Aspendos ve Termessos Bulvarı esnafı her gün kapılarına gelen ve duygu sömürüsü yaparak para isteyen dilencilerden şikayetçi. Alışveriş yaparak mağazalardan çıkan vatandaşlar ise karşılaştıkları bu tablo karşısında rahatsızlıklarını belirtirken çözümün market önleri olmadığını hatırlattı
GÜNDEM
28 Nisan 2014 - 16:23
