Elmalının en büyük doğal güzelliklerinden biri olan Avlan Gölünü bölgeye yeni bir cazibe merkezi olarak kazandırmak için Elmalı Belediyesi ile Orman İşletme Müdürlüğü arasında Avlan Gölü çevresinin 29 yıllığına kiralanmasına ilişkin protokol imzalandı.
Projeye ilişkin protokola Belediye Başkanı Ümit Öztekin ve İlçe Orman İşletme Müdürü Dilek Öztekin imza attı.
Peyzaj çalışması başlıyor
Başkan Öztekin, ilçenin en büyük doğal güzelliklerinden biri Avlan Gölü'nü Elmalı'ya yeni bir cazibe merkezi olarak kazandırmak için çalıştıklarını söyledi. Proje kapsamında alanın ıslah edileceğini belirten Öztekin, "Avlan Gölü çevresinde mevcut durumda vatandaşlarımız tarafından kontrolsüz şekilde piknik yapılıyor. Belediye olarak öncelikle belirlenen yerde iyileştirme ve peyzaj çalışması yapacağız. Buranın bakımı, doğallığının korunmasını sağlayacağız. Buraya gelen vatandaşlarımız da daha güzel ve doğal bir ortamda piknik yapacak" dedi. Emine Özden GÜRHAN
GÜNDEM
Yayınlanma: 31 Ekim 2016 - 14:29
Elmalı'ya yeni mesire alanı projesi
Elmalı’da bulunan Avlan Gölü çevresinde yapılması planlanan mesire alanıyla ilgili protokol imzalandı
GÜNDEM
31 Ekim 2016 - 14:29
