Antalya’da bulunan eski Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, eşi ve geliniyle birlikte Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’i ziyaret ederek, başarısını kutladı. Başkan Türel’in Antalya’ya çok güzel hizmetler kazandırdığını hatırlatan Unakıtan, “Kazanan yine Antalya oldu” dedi. Başkan Türel de, bakanlığı döneminde Kemal Unakıtan’ın Antalya’ya yapılan hizmetlere büyük destek olduğunu vurgulayarak, “Sayın Bakanımızın Antalya ve benim üzerimde büyük emeği var” diye konuştu.
GÜNDEM
Yayınlanma: 11 Nisan 2014 - 18:09
Eski bakan Unakıtan'dan Menderes Türel'e ziyaret
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’i ziyaret ederek kutlayan eski Maliye Bakanı Kemal Unakıtan, “Kazanan Antalya oldu” dedi
GÜNDEM
11 Nisan 2014 - 18:09
