Döşemealtı Belediyesi zabıta ekipleri, Ramazan ayında halkın sağlıklı gıdaya ulaşması noktasında denetimlerini arttırdı. Zabıta Müdürlüğü ekipleri gerçekleştirdikleri fırın denetimlerinde, işletmenin ruhsat, hijyen ve teknik şartları, yüzey temizliği, gıda saklama araçlarının temizliğini kontrol etti. Çalışanların kılık ve kıyafet uygunluğunun yanı sıra personelin el ve tırnak kontrollerinin de yapıldığı denetimlerde, ekmek ve pidelerin gramajları da denetlendi.
Halkın sağlığı önemli
Denetimlerin Ramazan ayı boyunca aralıksız devam edeceği bildirilirken, denetimler sırasında hijyen kurallarını ihlal eden işletmeler uyarılarak eksikliklerini giderebilmeleri için süre verildi. Halkın sağlıklı gıdaya ulaşması noktasında işletmelere ciddi sorumluluklar düştüğünü belirten Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, “Ramazan ayına girmemiz dolayısıyla, yıl içerisinde periyodik olarak yaptığımız denetimleri sıklaştırdık. Denetim ve kontrollerin amacı, halkımızın güvenli ve sağlıklı ürünlere ulaşımını sağlamaktır.” dedi
Yerel
Yayınlanma: 26 Haziran 2015 - 14:34
Fırınlara sıkı denetim
Döşemealtı Belediyesi zabıta ekipleri, ilçede faaliyet gösteren fırınlara yönelik denetimlerini Ramazan ayında arttırdı. Hijyen kurallarını ihlal eden işletmeler uyarılırken, eksikliklerini giderebilmeleri için süre verildi
Yerel
26 Haziran 2015 - 14:34



