Kemer Belediye Başkanı Mustafa Gül ve Döşemealtı Belediye Başkanı Turgay Genç, Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel’e kutlama ziyareti gerçekleştirerek, başarı diledi. Gül ve Genç’ten ilçelerinin sorunlarını dinleyen ve görüş alışverişinde bulunan Başkan Menderes Türel, Antalya-Kemer arasında deniz toplu ulaşımını en kısa zamanda başlatacaklarını söyledi.
Fiyatı uygun olacak
Deniz toplu ulaşımının kendisinin ilk belediye başkanlığı döneminde alınan 45 kişilik deniz taksilerle yapılacağını belirten Türel, “Antalya-Kemer arası deniz toplu ulaşımı projemiz, Akaydın döneminde çeşitli bahanelerle itibarsızlaştırılmak istendi. Oysa biz bu deniz araçlarını Deniz Ticaret Odası’nın önerisiyle almıştık. Bunların en uygun araçlar olduğunu onlar söylemişti. Atıl bırakılan bu projemizi en kısa sürede hayata geçireceğiz” dedi
Vatandaşa hizmet
Türel, “Fiyatı da fahiş olmayacak. Kemer’e karadan ulaşıma ödenen ücrete yakın bir ücret olacak. Toplu ulaşım belediyelerin vatandaşa hizmette asli görevidir. Bu nedenle kar amacı güdülen bir hizmet değildir. Vatandaşın memnuniyeti için gerekirse zarar de edilebilir” diye konuştu.
Kaldığı yerden devam
Vatandaşa hizmet noktasında ilçe belediye başkanları ile el ele vereceklerini ifade eden Başkan Türel, tüm ilçelerde çalışma toplantıları düzenleyeceklerini kaydetti. Türel, “Vatandaşa hizmette önünüzdeki engelleri aşmanız için biz size her türlü desteği veririz. Vatandaşa hizmetin önünde hiçbir zaman engel olmayız” dedi. Haber Merkezi
GÜNDEM
Yayınlanma: 28 Nisan 2014 - 17:49
Fiyatı uygun Antalya-Kemer deniz ulaşımı başlatılıyor
Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antalya- Kemer arasında deniz toplu ulaşımını en kısa zamanda başlatacaklarını açıkladı
GÜNDEM
28 Nisan 2014 - 17:49
