Teknik direktör Çapa, sakat ve cezalı oyunculara maç sırasında 2 sakat daha eklendiğini, bu olumsuzluğu herkesin görmesini istediğini ifade etti. Her şeye rağmen sahada kazanmak için mücadele eden oyuncularını tebrik eden Çapa, “Mücadele gelecek için umut verici. Bir penaltımız ve kırmızı kart verilmedi. Daha 6 maç var. Her takımı yenecek güçteyiz. Önümüzdeki haftadan itibaren sakat ve cezalı oyuncularım görev alacak. Bu takım kupada da yürüyor. Zorlu bir sezon yaşadı. Bütün bunlar göz ardı edilmemeli" diye konuştu.
SPOR
Yayınlanma: 06 Nisan 2014 - 18:57
Fizisel ve mental yorgunluk
Medical Park Antalyaspor Teknik Direktörü Fuat Çapa, futbolculardaki fiziksel ve mental yorgunluğun sezon sonuna doğru ortaya çıktığına dikkat çekerek, “Bu takım bunun faturasını ödüyor" dedi
SPOR
06 Nisan 2014 - 18:57
