Mazbata töreninin ardından Gazipaşa Belediyesi önünde devir teslim töreni yapıldı. Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel, Antalya Milletvekilleri Gökçen Özdğan Enç ve Hüseyin Samani’nin de katıldığı devir teslim törenine ilçe halkının ilgisi yoğun oldu.
Törende halka seslenen Belediye Başkanı Adil Çelik, seçim sürecinde verdiği tüm sözleri tutacağını söyledi.
Sevenler kavuştu
Seçim sürecinde kendilerine çamur atanları önce Allah’a, sonra yüce Türk adaletine sevk ettiğini belirten Çelik, bundan sonra ayrım yapmadan tüm ilçe halkının belediye başkanı olduğunu söyledi.Çelik’in ardından konuşan Menderes Türel, 20 yıl aradan sonra Gazipaşa ve Antalya’da sevenlerin kavuştuğunu söyledi. Sabırla geçen 20 yılın ardından zafere ulaşıldığını ve hasretin bittiğini söyleyen Türel, “Seçimi demokrasi ve cumhuriyet kazandı” dedi
Hizmet her yere gidecek
Türel, “Biz başkaları gibi sözde değil, özde Atatürkçü ve Cumhuriyetçiyiz” dedi. Kendilerine oy veren vermeyen herkese teşekkür eden Türel, “Artık parti rozetini belediyenin kapısında çıkaracağız. Herkese hizmet edeceğiz. Gazipaşa’nın en ücra köşesine dahi hizmet gidecek. Bundan kimsenin kuşkusu olmasın” diye konuştu. Konuşmaların ardından Türel ve Çelik, belediye başkanlığı makamına geçti
SİYASET
Yayınlanma: 08 Nisan 2014 - 18:21
Gazipaşa'da büyük coşku
AK Parti’den Gazipaşa Belediye Başkanı seçilen Adil Çelik, mazbatasını Gazipaşa İlçe Seçim Kurulu Başkanı Hüseyin Büyükavcı’dan aldı
SİYASET
08 Nisan 2014 - 18:21
İlginizi Çekebilir
