Devlet Hava Meydanları İşletmesi (DHMİ) Genel Müdürlüğü, Gazipaşa Havalimanı'nın 2014 yılı ilk 3 aylık havayolu yolcu ve uçak istatistiklerini açıkladı. 1 Ocak-31 Mart 2014 tarihleri arasında Gazipaşa Havalimanı'nı iç hatlarda 40 bin 436, dış hatlarda ise 10 bin 751 olmak üzere toplam 51 bin 187 yolcu kullandı. 2013 yılının aynı döneminde ise havalimanını 16 bin 879 yolcu kullandı.
Apron ve terminal büyütülecek
Yine 2014 yılı ilk 3 ayında Gazipaşa Havalimanı'na iç hatlarda 471, dış hatlarda ise 91 olmak üzere 562 uçak iniş-kalkış yaptı. Gazipaşa Kaymakamı Muhittin Pamuk, apron ve terminal binasında büyüme çalışmaları devam eden havalimanının apron, terminal binası ve pist uzatma çalışmalarının tamamlanmasıyla birlikte 1.5 milyon yolcu kapasitesine ulaşacağını kaydetti. Öte yandan Gazipaşa Havalimanı, yüzde 176'lık oranla iç hat yolcuda en çok artışın yaşandığı ilk üç havalimanı arasına girdi. DHA
EKONOMİ
Yayınlanma: 08 Nisan 2014 - 17:57
Gazipaşa'yı 51 bin yolcu kullandı
Gazipaşa Havalimanı'nı 2014 yılının ilk 3 ayında 51 bin 187 yolcu kullandı
EKONOMİ
08 Nisan 2014 - 17:57
