Kepez Belediye Başkanı ve Ak Parti Kepez Belediye Başkan adayı Hakan Tütüncü, Kültür Mahallesi'nde Durukent Sitesi sakinleriyle bir araya geldi. Sitenin bahçesinde düzenlen toplantıya eşi Dr Ayşe Tütüncü ile katılan Başkan Tütüncü, yaptığı konuşmada Durukent Sitesi'nin, konut kalitesiyle, çevre düzenlemesiyle Kepez'de yapılaşmaya örnek oluşturacağını belirtti.
Önemli yerleşim merkezi
Kepez Belediyesi olarak site tarzı yapılaşmaya teşvik ettiklerini aktaran Tütüncü, "Site tarzı yapılaşmayı Kepez'de ne kadar teşvik edersek ilçedeki yaşamı daha kaliteli hale getirebiliriz." dedi. Tütüncü, Kültür Mahallesi'nin, üniversiteye ve Tıp Fakültesi'ne, yakınlığı nedeniyle şehir için özel ve önemli bir yerleşim bölgesi olduğunun altını çizdi.
Yer altına hizmetler
Göreve geldiği 2009'da mahallede gecekondu yapılaşmasının yoğun olduğunu anımsatan Tütüncü,konuşmasına şöyle devam etti: " Kültür ile birlikte komşu mahalleler Ahatlı ve Yeni Doğan'ın 30 yıldır devam eden tapu problemini çözdük. Sonra bölgede kat artışı yaptık. Doğalgazı getirdiğimiz bölgede elektrik iletim hatlarının, fiber optik internet kablolarının yer altına alınmasını sağladık. Üç mahallemizde içme suyu ve kanalizasyon çalışması da tamamlandı. Antalya'nın en güzel mahallelerinden biri haline getirdik” diye konuştu
Horlanıyordu şimdi örnek alınıyor
Ak Parti Kepez Belediye Başkan adayı Hakan Tütüncü, "Bir belediye başkanı lafla, sözle konuşmaz. Çünkü belediye başkanlı icra ve hizmet makamıdır. Başkandan hizmet yapması beklenir. 5 yıl boyunca hizmet ürettik. Kepez'i çok farklı bir yerleşim bölgesi haline getirdik. Küçümsenen, horlanan bir Kepez vardı. Şimdi hizmetleri örnek alınan bir Kepez var. Antalya'da taraflı tarafsız herkes Kepez Belediyesi'ni çalışan, hizmet üreten, Kepez'in kabuğunu değiştirmiş bir belediye olarak görüyor." Başkan Tütüncü, konuşmasının sonunda site sakinlerinin isteklerini de dinledi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 23 Mart 2014 - 17:28
Gece kondu gitti, şehir geldi
Kepez Belediye Başkanı Hakan Tütüncü, Antalya'da taraflı tarafsız herkesin Kepez Belediyesi'ni, çalışan, hizmet üreten, ilçenin kabuğunu değiştiren bir belediye olarak gördüğünü söyledi
GÜNDEM
23 Mart 2014 - 17:28
