Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Başkanı Davut Çetin, ATSO koordinatörlüğünde faaliyetlerini sürdüren TOBB Antalya Kadın Girişimciler Kurulu tarafından, kadın girişimciliğinin geliştirilmesi ve teşvik edilmesine katkı sağlamak amacıyla düzenlenen 2015 Yılı Antalya’nın Kadın Girişimcileri Ödüllü Yarışmasının sonuçlandığını açıkladı. Başkan Davut Çetin, bu yıl dördüncüsü düzenlenen yarışmaya, sermaye yetersizliğine rağmen ekonomik bir değer yaratarak ev eksenli üretim yapan kadın girişimcilerden 22, Antalya genelinde fikrini sermayesiyle birleştirerek yeni bir işletme kuran kadın girişimcilerden de 2 proje katıldığını bildirdi. Söz konusu projelerin 8 Haziran 2015 tarihinde Seçici Kurul tarafından değerlendirildiğini belirten Davut Çetin, şunları söyledi: “Evde Üretim Yapan Kadın Girişimciler kategorisinde, Antalya merkezden yarışmaya katılan Sinem Tosunoğlu ‘E Dereceye girenlerin ödüllerini önümüzdeki günlerde ATSO Meclisi’nde yapılacak törenle alacağını belirten Çetin, her iki kategoride birincilere 2 bin, ikincilere bin 500, üçüncülere bin lira para ödülü ile her iki kategoride birer katılımcıya mansiyon ödülü verileceğini kaydetti. Çetin ayrıca, dereceye giren tüm yarışmacıların 6. Yöresel ve Geleneksel Ürünler Fuarı’nda yer alacak TOBB Antalya Kadın Girişimciler Kurulu standında ürünlerini sergileme fırsatı bulacağını da sözlerine ekledi.
GÜNDEM
Yayınlanma: 15 Haziran 2015 - 10:32
Girişimcilikte fark oluşturan kadınlar yarıştı
TOBB Antalya Kadın Girişimciler Kurulu’nun düzenlediği “2015 Yılı Antalya’nın Kadın Girişimcileri Yarışması” sonuçlandı.
GÜNDEM
15 Haziran 2015 - 10:32
